هیچ کس درد دلهایم را نخواهد فهمید.....

خرید بک لینک
نوشتم درد دلهایم همه گفتند عالی بود ندانستند که درمانی برای زخم کاری بود

نوشتم درد دلهایم شعر بر دفتر ندانستند که هر شعرم برایم یادگاری بود

نوشتم درد دلهایم همه خوانندند اما حیف ندانستند که سوز من همه از غمگساری بود

نوشتم درد دلهایم همه گفتند شاعر شد نداستند که دلتنگی دل بیقراری بود

نوشتم درد دلهایم گهی شادو گهی غمگین نداستند که این خنده فقط چهره نگاری بود

نوشتم درد دلهایم زدست روزگار بد نداستند که اشک چشم برایم بردباری بود

نوشتم درد دلهایم به شبها کنج خلوت لقب سنگ صبورم داد عجب شب زنده داری بود.

دلنوشته ها.......

ما را در سایت دلنوشته ها.... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 47 تاريخ: شنبه 20 شهريور 1395 ساعت: 7:49

صفحه بندی